طراحی اپلیکیشن و سایت ویستا

طراحی اپلیکیشن | طراحی سایت | طراحی فروشگاه اینترنتی اختصاصی کسب و کار شما

طراحی اپلیکیشن و سایت ویستا

طراحی اپلیکیشن | طراحی سایت | طراحی فروشگاه اینترنتی اختصاصی کسب و کار شما

6 مزیت مهم ایمیل مارکتینگ برای افزایش فروش اپلیکیشن فروشگاهی



طراحی اپ فروشگاهی ویستا به عنوان پیشروی گسترش و توسعه مشاغل از طریق راه اندازی اپلیکیشن فروشگاهی، فرصت های زیادی را فراهم می کند. از مهمترین این فرصت ها امکان بازاریابی حرفه ای و مارکتینگ اختصاصی برای کسب و کار اینترنتی است. بی نهایت مهم است که اپ فروشگاهی شما به شیوه صحیح طراحی و کدنویسی شده باشد تا تلاش ها و سرمایه گذاری کسب و کار در راستای بازاریابی و جذب مشتری بیشترین بازدهی ممکن را به شما ارائه دهد.


اما با در نظر گرفتن این واقعیت نیز نمی توانیم از تاثیر رفتارهای بازاریابی غافل شویم. یکی از حرفه ای ترین روش های مارکتینگ که به دلیل مقرون به صرفه بودن، بسیاری از مشاغل اینترنتی در اوایل راه اندازی کسب و کار بسیار از آن بهره می گیرند میتوان به ایمیل مارکتینگ اشاره کرد. برای اینکه بدانید چرا در سریع ترین زمان ممکن باید ایمیل مارکتینگ کسب و کار خود را راه اندازی کنید این مقاله را در نظر گرفته ایم؛ برخی از مزایای مهم ایمیل مارکتینگ برای افزایش فروش اپلیکیشن فروشگاهی که در این مطلب بررسی خواهیم کرد عبارتند از انجام هدفمند بازاریابی، جذب مخاطبان جدید، بازگشت مشتریان پیشین، افزایش اطمینان نسبت به برند، مقرون به صرفه بودن و در پایان، زمان مورد نیاز کمتر.






 مزیت مهم ایمیل مارکتینگ که فروش اپ فروشگاهی را افزایش می دهد!


اولین و پایه ای ترین مزیت ایمیل مارکتینگ را میتوان آنلاین بودن آن دانست! بطور کلی بازده روش های اینترنتی مارکتینگ در مقایسه زمانی و مالی با شیوه های بازاریابی سنتی بسیار بیشتر برآورد می شود. اما مزایای مهم ایمیل مارکتینگ برای افزایش فروش اپلیکیشن فروشگاهی به اینجا ختم نمی شود و دقیق تر که می شویم دلایل گسترده تری برای بهره گیری از این روش پربازده می بینیم. در ادامه مطلب با بررسی دقیق تر این مزایا را مطالعه خواهید کرد.






  1. بازاریابی هدفمند برای هر مشتری


با در نظر گرفتن تعرفه طراحی سایت به ویژه وب سایت های اختصاصی و کدنویسی شده، برای ادامه حیات برند و موفقیت پلتفرم کاری ضروری است تا هر مشتری را به طور مستقل و جداگانه مورد هدف بازاریابی قرار دهید. کاملا روشن است که مشتریان مختلف، علایق، محدودیت ها، توانایی های زمانی و مالی متفاوتی از هم دارند و لازم است تا مطابق با هریک از این تفاوت ها با آنها رفتار شود. توصیه می کنیم اگر مشتریان فعلی را مورد هدف ایمیل مارکتینگ اپلیکیشن فروشگاهی قرار می دهید، خریدهای پیشین آنها را بررسی کنید تا ترجیحات خرید و نیازهای غالب را بهتر تشخیص دهید. همچنین، بررسی رفتارهای مشتری با نتایج حاصل از UX Researching نیز برای تشخیص چگونگی تدوین پیام و نحوه تعامل با مخاطب می تواند مفید و رضایت بخش باشد.






2. افزایش شناخت برند و جذب مشتریان جدید


ایمیل مارکتینگ از جمله روش های بازاریابی است که در جلب توجه مشتریان احتمالی و مخاطبان بازار هدف بسیار موفق عمل میکند. زمانی که به عنوان یک کاربر موبایل و یا دسکتاپ ایمیلی دریافت می کنید، در بیشتر موارد به آن بی توجهی نخواهید کرد چرا که ممکن است پیام مهمی را از دست بدهید! پس از مشاهده پیام ایمیل نیز توجه کافی را معطوف می کنید تا پیام در نظر گرفته شده را دریافت نمایید. البته این منظور، در صورتی محقق خواهد شد که محتوای ایمیل بازاریابی نیز به طور حرفه ای نگارش، تولید و تدوین شده باشد تا مخاطبان جدید و مشتریان بالقوه به سمت پلتفرم اصلی ( اپلیکیشن فروشگاهی ) هدایت شوند. برای این منظور توصیه می کنیم از مهارت تولیدکنندگان حرفه ای محتوا ( تصویری و متنی ) بهره بگیرید.






3. حفظ مشتریان فعلی و بازگشت مشتریان پیشین


پس از جذب مشتریان جدید و ثبت خرید های ابتدایی توسط آنها، ماموریت یک کسب و کار و وظایف تیم بازاریابی آن به پایان نمی رسد! یکی از سرنوشت ساز ترین اقداماتی که باید به عنوان یک اپ فروشگاهی انجام دهید، حفظ رضایت مشتریان فعلی و نگه داشتن آنها در مجموع مشتریان ثابت کسب و کار است. ایمیل مارکتینگ به عنوان یکی از قدیمی ترین اما در عین حال، حرفه ای ترین شیوه های بازاریابی آنلاین میتواند وظیفه یادآوری مداوم اپ فروشگاه را به مشتریان در حال فراموشی به خوبی بر عهده بگیرد و به این طریق، بازگشت مشتریان اپلیکیشن محقق خواهد شد. حتی میتوانید با استفاده از بازاریابی ایمیلی، از مشتریان در رابطه با ویژگی های مورد انتظار در اپلیکیشن فروشگاه نظرسنجی کنید تا با کسب آمار معتبر از این افراد، پلتفرم خود را به حالت ایده آل آن نزدیک تر سازید.






4. ایجاد اعتبار و افزایش اطمینان نسبت به برند


اپلیکیشن های فروشگاهی نیز مشابه برنامه های خرید و فروش نیاز دارند تا برای موفقیت و بقا در رقابت جوامع هدف، از تمامی روش های ممکن برای ایجاد اعتبار و افزایش اطمینان نسبت به برند فروشگاه استفاده کنند. ایمیل مارکتینگ در مقایسه با بسیاری روش های دیگر بازاریابی پلتفرم فروشگاهی یک روش نسبتا رسمی تر و کلاسیک محسوب می شود. در نتیجه دیدگاه مخاطبان ایمیل را نسبت به برند با اعتبار بهتر و سازنده تری شکل می دهد. وقتی برای افزایش فروش اپلیکیشن فروشگاهی از ایمیل مارکتینگ استفاده می کنید، اینطور به نظر می رسد که برای هرمخاطب و یا مشتری، زمان و انرژی مجزایی صرف کرده اید و درک این موضوع برای اعضای جامعه هدف، بی نهایت ارزشمند است! این اقدام، از تاثیر گذار ترین مواردی است که به طور معمول توسط مشاغل نوپا نادیده گرفته می شود. 






5. دریافت نتیجه مناسب با کمترین هزینه


شروع بازاریابی اپلیکیشن فروشگاهی با بهره گیری از ایمیل مارکتینگ بسیار آسان است و از نظر بودجه مالی، به سرمایه خاصی نیاز ندارد. برای این کار حتی به منابع انسانی ویژه ای نیاز ندارید و به راحتی با استفاده از ابزارهای طراحی شده برای ایمیل مارکتینگ، بازاریابی اپ را آغاز کنید. در حال حاضر، قالب های آماده خوبی برای چینش صحیح استراتژی پیام ایمیل طراحی و به اشتراک گذاشته می شوند که میتوانید استفاده کنید؛ بعلاوه، سرویس های ایمیل Drag & Drop نیز از جمله ابزارهایی هستند که ارسال هرچه آسان تر پیغام های بازاریابی را ممکن کرده اند. جالب است بدانید این پلتفرم ها و ابزارهای آنلاین نه تنها فرایند ایمیل مارکتینگ را برای افزایش فروش در اپ فروشگاهی بسیار آسان تر کرده اند، بلکه هزینه و اشتراک استفاده از آنها نیز در مقایسه با مزایای مورد ارائه بسیار ناچیز است!






6. روش بازاریابی با زمان مورد نیاز کمتر


اگر توصیه های بنیادی متخصصین مارکتینگ آنلاین را به ترتیب اولویت دسته بندی کنیم، بدون شک توجه ویژه به اهمیت زمان بندی در این فهرست جزو اولین موارد قرار می گیرد. بنابراین در انتخاب روش های بازاریابی مورد استفاده برای توسعه اپ فروشگاهی از جمله مهمترین معیارهایی که لازم است در نظر بگیرید، زمان مورد نیاز برای انجام آن است. زمان کمتر مورد نیاز در ایمیل مارکتینگ برای افزایش فروش اپلیکیشن فروشگاهی از جمله برجسته ترین مزایایی است که در این روش بدست می آورید. هرچند، میزان بازده این شیوه مارکتینگ و مواردی چون نرخ بازگشت سرمایه ( ROI ) و… در طولانی مدت به طراحی اصولی برنامه شما نیز بستگی دارد؛ با توجه به این واقعیت پیشنهاد میکنیم تا پیش از شروع، در ارتباط با نکات ساخت اپلیکیشن فروشگاهی نیز مطالعه حرفه ای داشته باشید.






در پایان


می دانیم روش های مختلفی برای بازاریابی اپ فروشگاهی وجود دارد؛ ایمیل مارکتینگ از بهترین و رایج ترین این روش ها شمرده می شود. مزایایی چون بازاریابی هدفمند برای هر مشتری، افزایش شناخت برند و جذب مشتریان جدید، حفظ مشتریان فعلی و بازگشت مشتریان، ایجاد اعتبار و افزایش اطمینان نسبت به برند، دریافت نتیجه مناسب با کمترین هزینه و در پایان، امکان بازاریابی با زمان مورد نیاز کمتر از جمله مهمترین مزیت هایی هستند که با ایمیل مارکتینگ برای افزایش فروش اپلیکیشن فروشگاهی بدست می آورید. از آنجایی که بازاریابی ایمیلی نیاز به زمان، سرمایه و منابع انسانی ویژه ای ندارد، توصیه می کنیم در اولین فرصت، از این روش برای بهبود و توسعه کسب و کار خود بهره بگیرید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد